Kwietniowe PROMOCJE !!! Nie przegap
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Zgłoszenie serwisu
Co robimy?
Profesjonalnie naprawiamy sprzęt komputerowy, w tym wszystkie uszkodzenia:
Laptopów, MacBooków, Komputerów stacjonarnych oraz Drukarek i niektórych Tabletów.
Jak robimy ?
Proste zasady w habart:
Przyjmujemy zgłoszenie sprzętu.
Oczekujemy rzetelnego opisu wszystkich uszkodzeń.
Wykonujemy diagnozę, kótra kosztuje 50 zł netto - i jest płatna tylko i wyłącznie, jeżeli sprzętu nie da się naprawić lub Klient rezygnuje z naprawy.
Jeżeli mimo braku naprawy Klient będzie chciał kupić inny sprzęt, diagnoza również jest bezpłatna :)
Diagnoza zwykle zajmuje nam kilka dni, jeżeli jest skomplikowana informujemy o o przewidywanym terminie jej wykonania.
Po otrzymaniu decyzji od Klienta niezwłocznie przystępujemy do naprawy lub przygotowania sprzętu do oddania.
Po wykonaniu naprawy, wykonujemy testy i informujemy o gotowości do odbioru sprzętu.
Mażna oczywiście sprzęt wysłać do jednego z naszych punktów: Mikołów lub Orzesze. Koszty wysyłki w obie strony pokrywa Klient.
Płatność za diagnozę zawsze pobierana jest w momencie przyjmowania sprzętu lub płatnością On-Line przy wysyłce.
Dbamy o Dane Naszych Klientów: zawsze wydajemy oświadczenie RODO.
Oczywiście realizujemy rygorystyczną politykę bezpieczeństwa Danych.
Kliknij w link zgłoszenia: serwis@habart.pl
Mamy za sobą 20 lat doświadczenia i tysiące naprawionych urządzeń.
Bardzo wielu zadowolonych Klientów i przystępne ceny.
Zapraszamy :)