• Zgłoszenie serwisu

Witamy serdecznie w naszym dziale serwisu.


Co robimy?

Profesjonalnie naprawiamy sprzęt komputerowy, w tym wszystkie uszkodzenia:
Laptopów, MacBookówKomputerów stacjonarnych oraz Drukarek 
i niektórych Tabletów.


Jak robimy ?

Proste zasady w habart:
Przyjmujemy zgłoszenie sprzętu.

Oczekujemy rzetelnego opisu wszystkich uszkodzeń.
Wykonujemy diagnozę, kótra kosztuje 50 zł netto - i jest płatna tylko i wyłącznie, jeżeli sprzętu nie da się naprawić lub Klient rezygnuje z naprawy.
Jeżeli mimo braku naprawy Klient będzie chciał kupić inny sprzęt, diagnoza również jest bezpłatna :)  
Diagnoza zwykle zajmuje nam kilka dni, jeżeli jest skomplikowana informujemy o o przewidywanym terminie jej wykonania.

Po otrzymaniu decyzji od Klienta niezwłocznie przystępujemy do naprawy lub przygotowania sprzętu do oddania.
Po wykonaniu naprawy, wykonujemy testy i informujemy o gotowości do odbioru sprzętu.
Mażna oczywiście sprzęt wysłać do jednego z naszych punktów: Mikołów lub Orzesze. Koszty wysyłki w obie strony pokrywa Klient.
Płatność za diagnozę zawsze pobierana jest w momencie przyjmowania sprzętu lub płatnością On-Line przy wysyłce.
Dbamy o Dane Naszych Klientów: zawsze wydajemy oświadczenie RODO.
Oczywiście realizujemy rygorystyczną politykę bezpieczeństwa Danych.


Kliknij w link zgłoszenia:             serwis@habart.pl



Mamy za sobą 20 lat doświadczenia i tysiące naprawionych urządzeń.

Bardzo wielu zadowolonych Klientów i przystępne ceny.
Zapraszamy :)